AHLI PANITIA PENDIDIKAN ISLAM 2010....

KETUA PANITIA:
Ustazah Nura Abd Rahman

AHLI:
Ustazah Normala Muda
Ustazah Zubaidah Darani
Ustazah Hanan Mat Hussin
Ustazah Noraini Mohamad

PERTUKARAN GURU AGAMA 2009

PERTUKARAN GURU AGAMA 2009
Inilah wajah2 yg tlh meninggalkan SRI AMAN pd 2009(Ustzh Jamiza n Ustzh Faridah)

Wednesday, December 23, 2009

Tahun Baru....akan muncul.

Esok, 24 Dis..result PMR..pasti????
Hari ini ...saya ke Sekolah buat draft Jadual Waktu utk 2010...Tak kurang hebat
beban tugas yg bakal di galas utk tahun 2010..
*Ketua Panitia
*Ketua :Guru Kebajikan dan Biasiswa
*Guru Jadual waktu
*Team peperiksaan Dalaman
*Guru Penyelaras murid Asrama

Ini yg utama ...yg kecil2 tak masuk lagi....Ya Allah...
Jika ujian ini sepadan dgn kemampuanku..
Ku redha..dan pasrah..
bantu dan bimbinglah hambamu ini
dalam rahmat dan pengawasanmu
dekatkan aku pada ketaatan dan..
Jauhilah aku dr kejahatan dan kebatilan.
Kuatkan aku dalam menyuarakan kebenaranMu
Satukan aku dalam saf yang bersatu...

Allahu Akbar..